Péče o srst, kůži, drápy

V kategorii Péče o srst, kůži, drápy naleznete veterinární přípravky, pečující o zdravou kůži a kvalitní srst psů a koček, např. různé doplňky výživy či krémy na tlapky.

Omega3 pets 3/6 pro kočky

Omega 3/6 pro kočky je přípravek s výbornou chutí, speciálně určený pro zdravou a lesklou srst Vaší kočky.

415,-
324,-

Dostupnost (dny): v ordinaci 6

Omega3 pets lososový olej pro psy

Omega3 pets lososový olej je výborným zdrojem energie a stimulantem příjmu potravy, obsahuje omega 3 mastné kyseliny, které jsou prospěšné v mnoha oblastech.

361,-
282,-

Omega3 pets pro štěňata

Omega3 pets pro štěňata je přípravek s mléčnou chutí, který zajišťuje optimální růst a vývoj štěně.

651,-
507,-

Alavis Hemagel

Hydrofilní gel k urychlení hojení ran

361,-
307,-

Alavis SHELBY pro Srst

Doplňkové krmivo. Přírodní panenský olej z lososa nejvyšší kvality obohacený o vitaminy pro kvalitní, zdravou a lesklou srst.

400,-
340,-

Allerderm Spot on

Allerderm spot-on je určen pro topické použití u psů a koček s poškozenou nebo oslabenou kůží. Jedná se o podpůrnou terapii kožních onemocnění díky kombinaci složek, které pomáhají obnovit integritu kůže a její vyváženost.

504,-
479,-

Aptus Biorion

Aptus Biorion, doplňkové krmivo pro psy a kočky, určené k péči o srst a podpoře růstu srsti a drápů.

316,-
278,-

Aptus Eforion

Aptus Eforion, doplňkové krmivo pro psy a kočky, obsahující esenciální mastné kyseliny, podporující zdraví kůže, srsti a drápů.

547,-
481,-

Aptus SentrX Spray

Sterilní roztok ve spreji obsahující biopolymery k ošetření poranění kůže u psů, koček, koní a ostatních domácích zvířat.

801,-
705,-

Beaphar Algolith

Beaphar Algolith, univerzální doplňkové krmivo pro psy, kočky a jiná kožešinová zvířata napomáhající dosažení přirozené barvy srsti, očí a nosu a zdravé srsti.

Beaphar Laveta Super vitamin pes

Beaphar Laveta Super, doplňkové krmivo pro psy. Tekutý multivitamínový přípravek pro krásnou srst.

Beaphar Laveta vitamin kočka

Beaphar Laveta, doplňkové krmivo pro krásnou srst Vaší kočky.

Biopolym mořská řasa

Biologický regenerační přípravek - upravená mořská řasa v kapkách. Podporuje regeneraci organismu, trávení, kvalitu srsti a pigmentaci.

118,-
104,-

Canina Biotin Forte

CANINA Biotin Forte - přípravek s vitaminem H (400.000 mcg biotinu v 1000 g) k dosažení a udržení prvotřídního osrstění a optimální pigmentace u výstavních jedinců

505,-
480,-

Canina Mořská řasa

Mořská řasa značky Canina, doplněk výživy pro psy a kočky k zvýraznění pigmentace kůže, srsti, okrajů očních víček, očí, nosu, drápů, nášlapných polštářků tlapek atd.

271,-
258,-

Canina Petvital Derm-caps

Petvital Derm-caps, doplněk výživy pro psy a kočky. Kombinace nenasycených mastných kyselin s esenciálními látkami majícími vliv na aktivaci látkové výměny kůže, kvalitu kůže a srsti.

484,-
460,-

Clorexyderm dezinfekční ubrousky

Impregnované vlhčené utěrky s obsahem chlorhexidin diglukonátu a antimykotické složky, určené k povrchové desinfekci a hygieně povrchu kůže, kožních záhybů a meziprstních prostor. Působí podpůrně při terapii kožních onemocnění kvasinkového a bakteriálního původu.

205,-
181,-

Colafit 7 Single balzám na tlapky

Colafit 7 je spolehlivým ochráncem tlapek Vašich psích mazlíčků v zimním období.

173,-
152,-

Derma pet

Derma pet k podpůrné terapii kožních onemocnění psů. Kombinací olejů pupalky dvouleté a brutnáku lékařského je dosaženo optimálního poměru nenasycených mastných kyselin a velmi dobrého terapeutického efektu při kožních onemocněních a poruchách srsti.

425,-
374,-

Dermadiet

Dermadiet poskytuje živiny potřebné pro zdravou kůži a lesklou srst. Jeho složení na bázi enzymaticky hydrolyzovaného kolagenu mořského původu, Omega 3 mastných kyselin, zinku, biotinu H a vitamínů skupiny B zajištuje správnou výživu kůže a srsti.

599,-
527,-

Dostupnost (dny): 10

Dermafit

Dermafit, podpůrný přípravek pro psy a kočky při léčbě dermatóz, vypadávání srsti, alergických zápalech kůže, potlačování zánětu a svědění kůže.

541,-
476,-

DermaFix

DermaFix, přípravek pro obnovu a regeneraci kůže a srsti psa. Napomáha při růstu srsti, zabraňuje jejímu vypadávání, působí proti tvorbě zánětů kůže, lámavosti srsti, vypadávání srsti a dalším patologickým stavům kůže.

409,-
360,-

Dermanorm kapsle

Dermanorm, doplňkové dietní krmivo pro psy určené ke zlepšení kondice kůže a srsti.

553,-
487,-

Dermanorm olej

Dermanorm olej, doplňkové dietní krmivo pro psy, kočky a koně určené ke zlepšení kondice kůže a srsti.

570,-
502,-

Dermazyme Melivet

Dermazyme Melivet je mast s medem a esenciálními oleji ke zjemnění a ochraně kůže zvířat.

436,-
414,-

Dostupnost (dny): 10

Dermazyme Zinc - Zinpro

Dermazyme Zinc - Zinpro, doplněk krmiva pro kočky a psy s obsahem organického zinku k obnovení poškozené kůže, má pozitivní vliv na celkový vývoj kůže.

403,-
383,-

Ecosin chytrá houba pro zvířata

Veterinární přípravek k použití při výskytu kvasinek a plísní jen pro zvířata.

348,-
306,-

Foot protect

Foot protect, ochranná emulze na tlapky - osvědčená stará islandská receptura.

232,-
204,-

Gelacan Champion pro barevná plemena psů

Gelacan Champion, komplexní regenerační výživa podporující kvalitu a pigmentaci srsti, kůže a oka. Určeno pro barevná plemena psů (obsahuje beta-karoten).

374,-
329,-

Gelacan Champion pro černobílá plemena psů

Gelacan Champion, komplexní regenerační výživa podporující kvalitu a pigmentaci srsti, kůže a oka. Určeno pro černobílá plemena psů (neobsahuje beta-karoten).

367,-
323,-

Giom ERA na srst Biotin

Giom na srst, speciální vitamino-minerální přípravek pro psy a kočky, který v maximální míře podporuje zdravý vývoj kůže, lesk a správné zabarvení srsti. Vhodné podávat v předvýstavním a výstavním období a v období línání.

216,-
190,-

Akce

Giom krém na tlapky a otlaky

Giom krém na tlapky a otlaky obsahuje výtažek z heřmánku, chrání a zamezuje vysoušení a popraskání tlapek.

130,-
115,-

Dostupnost (dny): v ordinaci 6

Akce

Mast na tlapky s včelím voskem Trixie

Ochranný a pečující krém na tlapky pro psy. Vhodný v zimním období, ale také při delších vycházkách na tvrdém povrchu.

60,-
57,-

Megaderm

MEGADERM je potravní doplněk s obsahem esenciálních mastných kyselin, pomáhá při tlumení kožních poruch, zejména v případě alergií.

473,-
416,-

Akce

Pawwax ochranný krém na tlapky pro psy

Ochranný krém na tlapky pro psy. Regeneruje a zároveň chrání tlapky.

168,-
159,-

Novinka

Petnil

Petnil, doplňkové krmivo pro psy a kočky ke zlepšení kondice kůže a srsti. Přírodní produkt bohatý na vitamíny skupiny B, biotin a esenciální aminokyseliny, který má vliv na kvalitu kůže a srsti, podporuje růst srsti zejména po nemoci a stresu.

358,-
315,-

Roboran H

Roboran H, vitamino-minerální přípravek pro psy, kočky, králíky a kožešinová zvířata v prášku. Obsahuje mimo nejdůležitějších vitaminů (včetně vitamínu H ) a minerálních látek v optimálním poměru i zchutňující přísady.

40,-
31,-

Roboran H pro kočky

Doplněk specificky účinných látek, určený pro zlepšení kvality srsti zvláště u výstavních a dlouhosrstých koček. Obsahuje převážně látky přírodního původu, které zvyšují kontrast barev a podporují zbarvení.

97,-
75,-

Roboran H pro psy

Roboran H, doplněk biologicky účinných látek pro psy. Vhodnou kombinací komponent je dosaženo výrazného zlepšení kvality a zbarvení srsti a zdravotního stavu kůže. Obsahuje chuťový doplněk, pro který jej psi rádi přijímají.

141,-
110,-

Skingel pro psy a kočky

Skingel® je gel s obsahem zink-oxidu pro psy a kočky. Je určen v případech dermatitid s erytémem bez výskytu bakterií ( meziprstní prostory, kožní záhyby....) a dermatitid provázených svěděním a bolestivostí ( alergie, hmyzí kousnutí, opařeniny, operační rány ).

306,-
269,-

Vitaderm

Vitaderm, přírodní biologicky aktivní kombinace olejů s obsahem minerálních látek důležitých pro fyziologickou funkci kůže psů a koček.

405,-
357,-

Akce

WinterPad - ochranný krém na tlapky

WinterPad je výborné protektivum prostorů mezi prsty a tlapek zvířete.

359,-
316,-

Zeep emulze

Obnovující emulze pro psy a kočky založená na esenciálních rostlinných olejích.

378,-
360,-

Balzám na drápky

Ochranný a regenerační balzám na drápy.

88,-
78,-

Balzám na tlapky

Ochranný a regenerační balzám na tlapky.

97,-
85,-

Veterinární šampóny značek Bayer, ICF, ICMC, Vétoquinol, Virbac naleznete v kategorii Veterinární kosmetika

Běžnou kosmetiku a chovatelské potřeby, pečující o srst, jako jsou například šampóny, kondicionéry, kartáče či hřebeny, ale i stříhací strojky, naleznete v rubrikách:

Nákupní koš

Doprava zdarma

Při nákupu nad 2999,- Kč doprava po ČR zdarma.

Přihlásit

Heslo:

Odkazy

Placené odkazy
Hotel pro psy Sherak Placené odkazy
Chovatelská stanice německých ovčáků Placené odkazy

zde může být umístěn odkaz i na Vaše stránky, pište na info@veterinarnipece.cz

Mapa stránek

Právní ujednání