Advocate Spot On Cats

Advocate Spot On Cats, antiparazitikum pro kočky proti vnějším i vnitřním parazitům, k aplikaci na kůži.

Výrobce: Bayer s.r.o.

Advocate Spot On CatsAdvocate Spot On Cats
hmotnost včetně obalu kg

Advocate® pro kočky

• rychle likviduje blechy a larvy v okolí kočky
  • chrání před srdečními červy
  • léčí a kontroluje vnitřní parazity (škrkavky a měchovce)
  • léčí a kontroluje ušní svrab Otodectes cynotis
  • je bezpečný pro koťata od věku 9 týdnů
  • je voděodolný
  • jednoduchá aplikace bez stresu pro kočky i majitele

Advocate® působí proti vnitřním i vnějším parazitům

Advocate® obsahuje dvě účinné látky. Imidacloprid působí proti vnějším parazitům (ektoparazité), moxidectin je namířen proti vnitřním parazitům (endoparazité).

Pravidelné odčervování chrání zdraví majitelů

Advocate®, díky dvěma účinným látkám, působí proti vnějším i vnitřním parazitům.

• Mezi vnější parazity patří blechy a roztoči. Roztoči (Otodectes cynotis, Sarcoptes scabiei a Demodex canis) znepříjemňují psům a kočkám život, a pokud není nasazena okamžitá a správná léčba, mohou vyvolat bolestivé infekce ucha a rozšířit se na kůži celého těla. Většinu případů vyřeší 2 aplikace Advocate® spot-on podané v intervalu 1 měsíce. V případě ušního svrabu stačí pouze 1 dávka.
  • K vnitřním parazitům patří střevní parazité (tenkohlavci, škrkavky a měchovci) a srdeční červi. Helminti (parazitující červi), zejména jejich larvální stadia, mohou vyvolat vážné parazitární onemocnění koček a psů. Navíc představují zdravotní riziko pro člověka. Z těchto důvodů se důrazně doporučuje, aby byli psi a kočky v domácnostech pravidelně odčervováni. Advocate® působí proti široké řadě střevních parazitů: škrkavkám, měchovcům a tenkohlavcům, a to pouze jednou aplikací za měsíc. Advocate® pomáhá zabránit infekci larválními stadii, preadultními stadii a dospělci gastrointestinálních hlístic.

Široké spektrum působení s vysokou účinností

• Advocate® působí proti široké škále parazitů důkladně a rychle.
  • Advocate® znamená aplikaci bez stresu pro psy a kočky, štěňata i koťata, a rovněž pro majitele domácích mazlíčků.
  • Pro veterináře je Advocate® spot-on spolehlivý a účinný díky kombinaci dvou vyzkoušených, vysoce účinných molekul: imidaclopridu a moxidectinu.

Obsah léčivých a pomocných látek

každá dávka v pipetě Advocate® obsahuje:

dávka Imidaclopridum Moxidectinum
Advocate® pro malé kočky (do 4kg) 0,4ml 40mg 4mg
Advocate® pro velké kočky (od 4 do 8kg) 0,8ml 80mg 8mg

pomocné látky: benzylalkohol, 0,1% butylhydroxytoluene

Dávkování pro každý druh

Minimální doporučené dávky jsou 10 mg/kg živé hmotnosti imidaklopridu a 1mg/kg živé hmotnosti moxidektinu, což odpovídá 0,1ml Advocate® pro kočky na kg živé hmotnosti.

hmotnost kočky (kg) použitá velikost pipety objem (ml) Imidaclopridum (mg/kg ž.hm.) Moxidectinum (mg/kg ž.hm.)
do 4 kg Advocate® pro malé kočky 0,4ml min. 10mg min. 1mg
od 4 do 8 kg Advocate® pro velké kočky 0,8ml 10-20mg 1-2mg
od 8 kg vhodná kombinace pipet Advocate®

Aplikace Advocate®

kombinace imidaclopridu a moxidectinu.

• Imidacloprid působí proti blechám. Imidacloprid působí jako agonista na postsynaptických nikotinových acetylcholinových receptorech motorických neuronů u hmyzu. To způsobuje nadměrnou stimulaci nervového systému a úhyn hmyzu. Imidacloprid se po aplikaci distribuuje v lipidové vrstvě kůže. Blechy jsou likvidovány pouhým kontaktem s ošetřenou kůží - nemají šanci kousnout.
  • Moxidectin je efektivní při prevenci proti infekci dirofiláriemi a terapii gastrointestinálních nematod, rovněž také proti několika typům roztočů. Moxidectin se váže na receptory neuronových membrán nematod a na myoneuronové synapse členovců. Chloridové ionty uvnitř neuronů vyvolávají hyperpolarizaci postsynaptických membrán. To zhoršuje přenos mezi neurony a má za následek paralýzu, smrt anebo vypuzení parazita.

Vysoká spolehlivost a bezpečnost pro nejmenší pacienty

Advocate® je bezpečný pro štěňata a koťata.
Za účelem hodnocení bezpečnosti opakované dermální aplikace přípravku Advocate® byly provedeny studie u koťat a štěňat. Terapie byla tolerována ve všech skupinách bez vedlejších účinků, dokonce i při nejvyšších dávkách. Ani předávkování nevyvolalo vedlejší účinky.

Dermální tolerance:

• Ve studiích u koček a psů nebyly zaznamenány žádné vedlejší klinické příznaky nebo negativní účinky.
  • Advocate® je dobře tolerován v množství 10x vyšším než je doporučovaná dermální aplikace.

Výsledky u psů s aktivní dirofilariózou:

• Při použití Advocate® nebyly zaznamenány žádné vedlejší účinky u psů pozitivních na dirofilariózu, dokonce ani u dávek pětkrát vyšších než je doporučená dávka.
  • Terapie psů pozitivních na dirofilariózu je bezpečná.
  • Z důvodu správné veterinární praxe se před terapií doporučuje testovat psy na dirofilariózu.

Výsledky u plemen citlivých na ivermectin:

• Nebyly pozorovány žádné klinické abnormality ani vedlejší reakce.
  • Aplikace až 5 násobku doporučené dávky byly bezpečné u kolií.

Orální tolerance:

• Nebyly zaznamenány žádné vážné vedlejší účinky.
  • Orální dávka po dermálním předávkování může být potenciálně škodlivá pro koťata.

Používejte u koťat od 9 týdnů věku

více se dočtete v článku Advocate Spot On, antiparazitární pipeta s účinností na vnější i vnitřní parazity

Advocate Spot On Cats používejte od 9 týdnů věku, při hmotnosti kotěte menší než 1 kg je třeba poradit se s veterinářem!
Použití Advocate Spot On Cats u březích, laktujících a také nemocných koček je třeba konzultovat s veterinářem.
Aplikaci opakujte vždy po 4 týdnech.

BĚŽNĚ SKLADEM V NAŠÍ VETERINÁRNÍ ORDINACI

Diskuze k Advocate Spot On Cats

od: Zuzana, Reakce

Datum: 2017-01-31 22:59:30

Název příspěvku: Advocate Spot On Cats

Dobrý deň môže sa Advocate spot on pre mačky kombinovať s obojkom Foresto nakoľko je mačka vonkajšia .Dakujem

od: anndy, Reakce

Datum: 2015-11-03 01:10:12

Název příspěvku: Advocate Spot On Cats

Dobry den. Dnes nas veterinar aplikoval nasemu kocorkovi Advocate spot on cats a po prijezdu domu je kocourek malatny, jen lezi pokud vstane cely se klepe a pri chuzi se prevraci na stranu. Neji a nepije. Je tohle normalni ??? Kocourek ma 5 mesicu. Dekuji za odpoved.

od: Fronislava Kohlerová, Reakce

Datum: 2013-12-14 10:07:35

Název příspěvku: Advocate Spot On Cats

Dobrý den, starám se o 7 toulavých kočiček, mají problém s ušním svrabem, je velmi těžké vytírat jim ouška, případně kapat do uší, Frontlain spot on pomáhá pouze proti blechám. Byl mi doporučen Advokate Spot On jako velmi účinný, můj vet ho ale nepoužívá, doporučuje kapky, což je v mém případě nereálné. Můžete mi, prosím, poradit, kde mohu prostředek objednat a zakoupit a pokusit se svrab takto zlikvidovat.
Děkuji za odpověď. Kohlerová

od: Brettschneiderová, Reakce

Datum: 2010-07-15 12:48:18

Název příspěvku: Advocate Spot On Dogs

Dobrý den, máme 4 letého retrívra cca 35 kg a kočky(která žijí jen venku a loví myši a pod.), jak často bych měla tento přípravek používat a s čím kombinovat proti klíšťatům? Mám malého syna nerada bych aby se nakazil. Kolik stojí jedna dávka?

od: jarka, Reakce

Datum: 2009-09-03 13:31:53

Název příspěvku: Advocate Spot On Cats

Dobrý den mohu použít advocate 4ml balení pro obří psy i na kočky a kotě jestliže upravím dávku dle váhy ? Pro kočku bych použila 0,4 ml.Děkuji za odpověď

Datum: 2009-11-16 15:59:23

Název příspěvku: Advocate Spot On Cats

Dobrý den, přípravek Advocate je rozdělen na Advocate pro psy a Advocate pro kočky, protože tyto jsou rozdílné v obsahu léčivých látek. Jak se můžete dočíst v rozpisu dávkování u pipet pro psy a pipet pro kočky, jsou tam uvedeny jiné údaje a stejné množství roztoku pro psy má výrazně jiný obsah účinných látek než roztoku pro kočky. Používejte tedy tento přípravek dle doporučení výrobce, psům aplikujte Advocate pro psy a kočkám Advocate pro kočky.

od: Petra Lusková, Reakce

Datum: 2009-08-19 15:37:54

Název příspěvku: Advocate Spot On Cats

Dobrý den,chci se zeptat, co se stane když si kočka přípravek náhodou olíže. Jak bych měla reagovat?

Datum: 2009-11-16 14:23:49

Název příspěvku: Advocate Spot On Cats

Dobrý den, v popisu produktu se můžete dočíst v odstavci Orální tolerance, že nebyly zaznamenány žádné vážné vedlejší účinky. Orální dávka po dermálním předávkování může být potenciálně škodlivá pro koťata. Tím je myšleno, že dospělé kočce by olízání tohoto přípravku nemělo ublížit.

Reakce

Datum: 2009-06-09 11:55:19

Název příspěvku: Advocate Spot On Cats

Dobrý den, působí Advocate proti dravčíkovi?

od: Dagmar Vajdíková, Reakce

Datum: 2009-05-10 15:11:24

Název příspěvku: Advocate Spot On Cats

Dobrý den. Zajímalo by mě, jestli tento prostředek také odpuzuje nebo zabíjí klíšťata. Frontline se mi neosvědčil. Za odpověď děkuji.

Datum: 2009-05-21 21:24:30

Název příspěvku: Advocate Spot On Cats

Dobrý den, bohužel přípravek Advocate není na hubení klíšťat určen.

od: Eva, Reakce

Datum: 2009-01-16 12:21:07

Název příspěvku: Advocate Spot On Cats

Dobrý den, zajímalo by mne, zda je možné používat zároveň obojek bolfo. SDěkuji.

Datum: 2009-01-18 19:57:02

Název příspěvku: Advocate Spot On Cats

Dobrý den, výrobci neuvádějí, že by se toto nesmělo, proto v případě potřeby zřejmě lze použít současně Advocate Spot On Cats i obojek Bolfo. Pokud Vám jde o ochranu kočky před napadením klíšťaty, na které Advocate nepůsobí, pak tedy použijte zároveň i obojek, v opačném případě je jeho použití zbytečné, Advocate hubí blechy i jejich larvy.

od: lenka, Reakce

Datum: 2008-08-22 21:32:02

Název příspěvku: Advocate Spot On Cats

Dobrý den,chtěla sem se zeptat jaký odstup by měl být mezi aplikováním spot onů.Použila sem před 5ti dny fronlaine a nyní sem zjistila černé tečky na bradě a na ně by prý zabral právě advocate.Smím ho aplikovat nebo musím nějakou dobu čekat abych své 4měsíční 2kg kočičce neublížila?děkuji za vaši odpověď.
mdracice@seznam.cz

Datum: 2008-08-25 16:44:13

Název příspěvku: Advocate Spot On Cats

Dobrý den, výrobci těchto přípravků pochopitelně neuvádějí, za jak dlouho lze použít konkurenční výrobek (přípravek jiného výrobce). Z naší zkušenosti se ale domnívám, že aplikace 14 dní po použití předchozího přípravku by neměla zvířeti ublížit.

Reakce

Datum: 2008-08-29 17:06:50