Dotazy, články > Vaše dotazy na veterináře > Antiparazitika na vnitřní parazity Drontal, Caniverm apod.

Antiparazitika na vnitřní parazity Drontal, Caniverm apod.

Dobrý den, chci se zeptat, zda prodáváte také přípravky na odčervení (např. Drontal, Caniverm apod.) a případně za kolik. Díky moc za odpověď.

Antiparazitika na vnitřní parazity Drontal, Caniverm apod.

odpověď:
Dobrý den, antiparazitika proti vnitřním parazitům, jako je právě Drontal, Caniverm, ale i Caniquantel, Milbemax, Pratel, pasty Banminth, Flubenol, Vitaminthe apod., stejně jako antiparazitika proti vnějším parazitům typu spot-on (Frontline Spot On, Advantage, Advantix, Exspot, Prac-tic) prodáváme samozřejmě také, ale pouze ve veterinární ordinaci, ne v internetovém obchodě.
Dle zákona č. 378/07, paragraf 83-87, není volný prodej těchto přípravků prostřednictvím internetového obchodu možný.

© Petra Knihová

POZOR! Změna!

S platností od jara 2010 je volně prodejný Frontline spot on:

Frontline spot on cats pro kočky a Frontline spot on dogs pro psy

Tyto přípravky již lze zakoupit i v našem internetovém obchodě.

Milbemax

MilbemaxSkladem

Drontal

DrontalSkladem

Banminth plus

Banminth plusNa dotaz

Profender

ProfenderSkladem

Vhodné příslušenství

Milbemax

MilbemaxSkladem

Drontal

DrontalSkladem

Banminth plus

Banminth plusNa dotaz

Profender

ProfenderSkladem

Diskuze k Antiparazitika na vnitřní parazity Drontal, Caniverm apod.

od: Pavlína, Reakce

Datum: 2010-09-27 09:26:22

Název příspěvku: Antiparazitika na vnitřní parazity Drontal, Caniverm apod.

Dobrý den, máme 2 dva a půl měsice stará kotata a zacala zvracet asi 10 cm dlouhé cervy. Dali sme jim drontal. CHtěla bych se zeptat jestli to neni tasemnice a jestli to není přenosné na člověka, máme doma dvě děti tak mám strach aby to nemohly dostat taky. Děkuji předem za rychlou odpověd.

od: Petra M., Reakce

Datum: 2010-10-07 01:30:15

Název příspěvku: Antiparazitika na vnitřní parazity Drontal, Caniverm apod.

Přes 10let mám zkušenosti s odchovem zanedbaných či jinak postižených koťat a koček.Pokud už zvrací "červy"-jsou to škrkavky,jde o už velké osídlení parazitů v těle.Aby nedošlo k úhynu jak se stává ve většině případů pokud použijete klasické odčervení,kupte si u veterináře pastu Banmimth.Je to nejšetrnejší odčervovací pasta pro koťata.Musíte je odčervit v intervalu 14dní 3x.Dale to doplňte probiotickou pastou Probican,též u veterináře.Ta se začíná aplikovat druhý den po odčervení,cca týden.
Pokud byste chtěla ještě nějak poradit,ozvěte se na: Petra.lori@seznam.cz

od: Žaneta, Reakce

Datum: 2010-04-09 19:08:17

Název příspěvku: Antiparazitika na vnitřní parazity Drontal, Caniverm apod.

Dobrý den, máme doma Cestal plus na odčervení pro psy. Zbyla nám půlka tablety, tak se chci přeptat, jestli bychom ji mohli dát i kočce. Děkuji

od: Martin sv, Reakce

Datum: 2009-12-06 20:26:54

Název příspěvku: Antiparazitika na vnitřní parazity Drontal, Caniverm apod.

Dobry den chtel jsem se zeptat mame 7 mesicniho kocoura odcervujem po 3 mesicich presto se u nej obevila skrkavka znama nam doporucila at opakujem odcerveni tri dny za sebou ale mame strach aby jsme mu neubliIi .predem dekuji za radu jestli je to dobre.

od: Petra Knihová, veterinární péče, Reakce

Datum: 2009-12-10 10:36:40

Název příspěvku: Antiparazitika na vnitřní parazity Drontal, Caniverm apod.

Dobrý den, při potvrzeném začervení je třeba odčervit zvíře opakovaně 2 týdny po sobě. Tím by měl být kocour škrkavek zbaven, neznamená to však, že se následující týden nemůže opět nakazit, obzvlášť je-li venkovní a pobyhuje se v prostředí s větším rizikem nákazy. Mohu Vám doporučit také přípravek Advocate pro kočky, s kterým máme výborné zkušenosti.

Reakce

Datum: 2009-11-23 23:04:39

Název příspěvku: Antiparazitika na vnitřní parazity Drontal, Caniverm apod.

Dobrý den, potřebovala jsem pro kočky na odčervení Drontal, ale kolegyni, která šla zrovna kvůli něčemu na veterinu prodali Drontal plus. Na internetu jsem se dočetla, že je určen pro psy. Složení souhlasí. Zajímalo by mě, zda jej mohu použít i pro kočku a v jaké dávce. Zda 1/2 nebo raději jen 1/4 prášku. Děkuji. Andrea

od: Petra Knihová, veterinární péče, Reakce

Datum: 2009-11-27 07:29:03

Název příspěvku: Antiparazitika na vnitřní parazity Drontal, Caniverm apod.

Dobrý den, Drontal plus pro psy obsahuje febantel 150 mg, pyrantel 144 mg a praziquantel 50 mg s dávkováním 1 tbl na 10 kg živé hmotnosti. Drontal pro kočky obsahuje pyrantel 230 mg a praziquantel 20 mg s dávkováním 1 tbl na 4 kg. Možné předávkování může způsobit zvracaní, případně nadměrné slinění. Kočka by po odčervení psím Drontalem měla být při odpovídajícím dávkování v pořádku, do budoucna by však bylo vhodné podávat preparáty registrované pro kočky.