Dotazy, články > Často kladené otázky FAQ > FAQ Odeslání objednávky

FAQ Odeslání objednávky


Skladem

dotaz: Jak zjistím, kdy byla moje objednávka vyřízena a zásilka odeslána?

Tento přípravek není volně prodejný.
Nelze objednat po internetu.
K prodeji v naší veterinární ordinaci

FAQ Odeslání objednávky


FAQ Odeslání objednávky



odpověď:
Je to velice jednoduché a nemusíte kvůli tomu ani volat. Zajímá-li Vás stav Vaší objednávky, stačí se jen přihlásit pomocí Vašich registračních údajů: Vaší emailové adresy a hesla, které když zapomenete, můžeme Vám je kdykoliv zaslat emailem. Po přihlášení pak můžete sledovat veškeré Vaše dosavadní objednávky, v jakém stavu se nacházejí. Pokud se Vaše objednávka stále vyřizuje, je ve stavu "řeší se", je-li zásilka již "odeslána", přečtete si také datum odeslání, stejně tak při Vámi zvolené platbě předem se můžete podívat, zda Vaše platba již dorazila na náš účet a zboží bylo "zaplaceno". Přístup ke všem Vašim objednávkám je z přihlašovacího okna přes moje objednávky.

Každopádně Vás ale vždy informujeme emailem ihned, jakmile Vaši objednávku vyřídíme a zboží odešleme na Vaši adresu.


Diskuze k FAQ Odeslání objednávky

Nový komentář

Proč nakupovat u nás?