Dotazy, články > Často kladené otázky FAQ > FAQ Zboží nelze objednat

FAQ Zboží nelze objednat
odpověď:
"Vložit do košíku" není uvedeno u těch výrobků, které momentálně nelze objednat z důvodu dočasné nedostupnosti. Jde o zboží, které běžně v naší nabídce máme, ale v současné době není skladem u nás ani u žádného z našich dodavatelů, a tak je dočasně z nabídky staženo. Snažíme se tak předejít situacím, kdy si zákazník objedná několik položek, které běžně skladem jsou, a mezi nimi i zboží, které dlouhodobě skladem není. Na to pak musí dlouho čekat, nebo nakonec musí objednávka odejít neúplná. Při platbě předem je pak nutné vracet peníze za nedodané zboží atd.
Máte-li ale o takové zboží zájem, kontaktujte nás na naší emailové adrese objednavky@veterinarnipece.cz, pokusíme se zjistit nejbližší možný termín dodání a eventuelně Vám zboží předem objednáme.