Dotazy, články > Často kladené otázky FAQ > FAQ Zboží nelze objednat

FAQ Zboží nelze objednat


Skladem

dotaz: Dobrý den, u některého zboží se mi stalo, že přestože bylo na vašich stránkách zobrazeno, nebylo možné je objednat. Nebyla u něj uvedena cena ani možnost zakoupení "vložit do košíku". Je možné takové zboží u vás nějak objednat?

Tento přípravek není volně prodejný.
Nelze objednat po internetu.
K prodeji v naší veterinární ordinaci

FAQ Zboží nelze objednat


FAQ Zboží nelze objednat



odpověď:
"Vložit do košíku" není uvedeno u těch výrobků, které momentálně nelze objednat z důvodu dočasné nedostupnosti. Jde o zboží, které běžně v naší nabídce máme, ale v současné době není skladem u nás ani u žádného z našich dodavatelů, a tak je dočasně z nabídky staženo. Snažíme se tak předejít situacím, kdy si zákazník objedná několik položek, které běžně skladem jsou, a mezi nimi i zboží, které dlouhodobě skladem není. Na to pak musí dlouho čekat, nebo nakonec musí objednávka odejít neúplná. Při platbě předem je pak nutné vracet peníze za nedodané zboží atd.

Máte-li ale o takové zboží zájem, kontaktujte nás na naší emailové adrese objednavky@veterinarnipece.cz, pokusíme se zjistit nejbližší možný termín dodání a eventuelně Vám zboží předem objednáme.


Diskuze k FAQ Zboží nelze objednat

Nový komentář

Proč nakupovat u nás?