Výživa psů s artritidou – možností je Hills™ Prescription Diet™ Canine j/d™

‚—-
V důsledku opotřebení může docházet k postupnému odlučování chrupavky z kloubních ploch kostí, které je doprovázeno ztuhlostí a bolestivostí. Možným řešením je Hill’s™ Prescription Diet™ Canine j/d™, krmivo vyvinuté specielně pro pacienty s problémy se sníženou mobilitou, u nichž dochází k prokazatelně lepší pohyblivosti a ke zmírnění bolestivosti postižených kloubů.
—-
Psi mohou trpět buď akutní bolestí (prudká intenzívní bolest) nebo bolestí chronickou (dlouhodobá tupá bolest). Majitelé psů bohužel velmi často mylně zaměňují problémy s klouby se "stárnutím psa a s tím souvisejícími příznaky".
Řada těchto majitelů psů mnohdy ani netuší, že starší pes nemusí automaticky trpět problémy s klouby, jelikož existuje řada dostupných a účinných metod k léčbě snížené mobility psů.
Např. neochota při nastupování do auta může být jedním z příznaků kloubního onemocnění

Jak poznáte u Vašeho psa první příznaky kloubního onemocnění?

• Hlavní příznaky kloubního onemocnění jsou:
  • ztuhlost a obtížné vstávání po odpočinku
  • kulhání
  • nechuť ke cvičení a snížená ochota k procházkám a ke hře
  • oteklé klouby
  • hlasové projevy (kňučení, nevrlost) při dotyku a pohybu končetin
  • Nikdo nezná vašeho psa lépe než vy. Pokud máte podezření, že Váš pes vykazuje některý z výše uvedených příznaků, neváhejte a navštivte veterinárního lékaře. Mějte na paměti – čím dříve se začnou problémy s klouby řešit, tím je to pro Vašeho psa lepší. Tuto skutečnost vám veterinář potvrdí.

Klouby a výživa

V současné době je známo, že výživa může hrát důležitou roli v zachování zdraví kloubů. Četné zkušenosti majitelů potvrzují dramatické zlepšení pohyblivosti a zmírnění bolestivosti, pokud pes začne být krmen speciální stravou.
    Společnost Hill’s Pet Nutrition vyvinula nové krmivo, aktivně podporující zdraví kloubů. Speciální dietu Vám může doporučit veterinární lékař jako součást léčebného programu vašeho psa. Jedná se o Hill’s™ Prescription Diet™ Canine j/d™.
    Je to první krmivo (klinická dieta), klinicky testované s prokazatelnými účinky u psů s artritidou. Dieta funguje na principu poznatků nového vědního oboru, nutrigenomiky.

Co je to nutrigenomika?

Nutrigenomika představuje nový vědní obor, který se zabývá specifickými účinky potravy na organismus. My i naši miláčci můžeme přijímat potravu, která specificky ovlivňuje např. onemocnění rakovinou nebo artrózou.
    Příkladem je zelený čaj, který může zpomalit progresi některých typů nádorového onemocnění u lidí.
    U psů přišla společnost Hill’s Pet Nutrition se zajímavým objevem, kdy krmivo s obsahem oleje, získaného z mořských ryb, snižuje u psů bolestivost postižených kloubů a zpomaluje postup onemocnění.

Jak to "funguje"?

Rybí olej obsahuje tuky, zvané omega-3 mastné kyseliny. Tyto mastné kyseliny jsou důležité v mnoha oblastech. Jednou z těchto mastných kyselin je EPA (eikosapentaenová kyselina), která byla testovaná na zachování zdraví kloubů u psů.
    Nejbohatším zdrojem omega-3 mastné kyseliny EPA je olej z mořských ryb.
    Klouby Vašeho psa EPA vstřebávají, následně dochází ke zmírnění zánětu a tím i bolestivosti. EPA dokáže blokovat geny, odpovědné za chorobné procesy v kloubech (odtud název nutrigenomika – tj. ovlivnění genů výživou).

Možností je Hill’s™ Prescription Diet™ Canine j/d™

Hill’s™ Canine j/d™ je kompletní krmivo s vysokou hladinou EPA, které bylo klinicky testováno. Při podávání diety Canine j/d pacientům s problémy se sníženou mobilitou u nich dochází k prokazatelně lepší pohyblivosti a ke zmírnění bolestivosti postižených kloubů.
    Canine j/d obsahuje také přírodní glukosamin a chondroitin k zachování funkcí kloubů.
    Dieta Canine j/d je dostupná na základě doporučení veterináře ve formě granulátu nebo konzerv. Obě formy lze kombinovat, je však nutné dodržet předepsané dávkování, aby nedocházelo k překrmování s možným rizikem nadváhy.
    použity materiály společnosti Hill’s™