FAQ Dodací lhůta
Otázka
dotaz: Jaké jsou dodací lhůty ve vašem obchodě?
Odpověď
Dodací lhůty jsou různé v závislosti na druhu zboží a na jeho dostupnosti. Zboží, které máme trvale skladem, expedujeme do druhého pracovního dne od objednání (objednáte-li do 16.00 hod.). Týká se to většiny veterinárních přípravků a krmiv. Některé chovatelské potřeby, ale i některá krmiva, veterinární přípravky a literaturu skladem běžně nemáme a objednáváme je od našich dodavatelů na základě konkrétních požadavků našich zákazníků, a tam se pak vyřízení objednávky může o pár dní pozdržet, naprostá většina zboží je však nejpozději do týdne k dispozici. Jen dodání literatury může trvat o něco déle (viz. náš článek Termíny dodání literatury).
Bohužel není možná stoprocentní kontrola, je-li zboží skladem. Někdy je k dispozici poslední kus, zboží tak skladem stále je, ne však dostatečný počet, či může být již objednáno jiným zákazníkem…
Objednávky ale bývají běžně vyřízeny a zboží odesláno do týdne od jeho objednání. Stane-li se, že objednané zboží není momentálně skladem u nás ani u žádného z našich dodavatelů a vyřízení objednávky by se tak pozdrželo, je zákazník informován o nejbližším možném termínu dodání.
Stav Vaší objednávky můžete sledovat po přihlášení na našich stránkách v rubrice "moje objednávky", která je přístupná přímo z přihlašovacího okna. Tam vidíte, zda se Vaše objednávka řeší či zda je zboží již odesláno a kdy odešlo, a v případě platby předem, zda platba již přišla na náš účet a zboží je tak zaplaceno. Více se dočtete v našem dotazu Odeslání objednávky.
Každopádně Vás ale vždy informujeme emailem ihned, jakmile Vaši objednávku vyřídíme a zboží odešleme na Vaši adresu.